La meva llista de blogs

dimecres, 22 de març del 2017

L'alumnat de quart recomana...


L'Esther recomana El noi que nedava amb les piranyes: "És un llibre de molta imaginació, ja que va d'un noi que es diu Stanley Potts que neda amb piranyes. El Stan té un tiet molt boig que té una fàbrica de peixos dins de casa. Arriba el dia del seu aniversari i la seva tieta Annie li dóna diners per anar a la fira del poble. El Stan se'n va a la parada dels aneguets. A la fira coneix el senyor Pirelli, el senyor que neda amb les piranyes! Ell diu que és molt especial!"


L'Alba recomana Misteri a París de la Tea Stilton: "Recomano aquest llibre perquè m'ha agradat molt. És de la col·lecció de les Tea Sisters i l'he llegit en pocs dies perquè hi ha molt de misteri i tenia moltes ganes de saber el que passaria. També m'ha agradat perquè hi ha moltes endevinalles".


L'Oriol recomana el Super Patata: "És un seperheroi que es diu Supernax i ha d'anar fins a una estàtua i el disparen amb un raig patatitsador. És un llibre molt divertit. M'ha agradat perquè és molt simple, no té massa lletra i es llegeix molt ràpidament".


L'Adrián recomana un llibre de poesia de Ricard Bonmatí: "Bon dia! Em dic Adrián i vull recomanar un llibre que es diu Estimades feres. És molt bonic perquè és de poesia i té unes il·lustracions molt boniques. Les poesies d'aquest llibre són d'animals i pot ser que agradin als nens i nenes més petits. És preciós, m'ha agradat molt!"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada